شیرین

ادبی ُ

شیرین

ادبی ُ

شهرام شیدایی

نیاز به یک کلمه دارم  

کلمه ای که مرا از روی زمین بر دارد  

 

 

 

شنیده ام کهشهرام شیدایی در بیمارستان بستری است 

شهرام را من با شعرهایش می شناسم خودش را از نزدیک ندیده ام و البته تعریف هایش را از آیدین مسننعزیز. 

شعرهای شیدایی حال و هوای خاص خود را دارد . امیدوارم شهرام عزیز هرچه زودتر بهبود یابد و زندگی کردن را و سرودن را با شعر هایش به ما بیاموزد. 

خدایا به  شیدایی  به حرمت واژه و به تعداد واژه هایش عمرش را دراز کن و سلامتی عطا فرما  آمین آمین آمین 

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:03 http://aftabgardan.iranblog.com/

با سلام
وبلاگ زیبایی دارید. چنانچه مایل به تبادل لینک با من هستید ابتدا وبلاگ مرا با نام دلخواه خودتان در وبلاگ خود لینک کنید بعد در وبلاگم به من اطلاع دهید تا بلافاصله شما را لینک کنم.
با تشکر

آیدین سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:14

سلام مرد دلمئن برات تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد